Samen staan we sterk, dat is ons motto!

Wat fijn dat u ons helpt helpen in de strijd tegen het dierenleed!

Dankzij uw bijdrage kunnen wij hier een verschil in maken. Door te investeren in diensten en goederen, worden er vele dierenlevens gered. Denk hierbij aan sterilisatieprojecten, het vrijkopen van honden uit een dodingstation, herplaatsing van kansarme honden, het bieden van medische voorziening aan straathonden, voer, het bouwen van hokken in publieke (buitenlandse) asielen en nog veel meer…..

Waarom alles alleen willen doen, terwijl je met elkaar veel meer bereikt? Als iedereen een beetje helpt, kunnen we zoveel dierenleed voorkomen!

Wil jij net als wij iets betekenen voor deze dieren?

Doneer of adopteer; Help ons Helpen!

Als donateur van Stichting Le Woef (vanaf maandelijkse bijdrage €.15,00 p/m) kunt u doorlopend gratis gebruik maken van Hondenopvang.nl, de snelst groeiende hondenopvang community van Nederland met gecontroleerde Hondenverzorgers. Tevens ontvangt u onze periodieke nieuwsbrief, wordt u uitgenodigd voor onze evenementen. Maar bovenal…..steunt u ons in het verbeteren van de barre leefomstandigheden van vele honden in Roemenië en Spanje.